terça-feira, 1 de maio de 2007

Vertical Horizon - Best I Ever Had




So you sailed away
into a grey sky morning
Now I'm here to stay
Love can be so boring

Nothing's quite the same now
I just say your name now

Chorus:
But it's not so bad
You're only the best I ever had
You don't want me back
You're just the best I ever had

So you stole my world
Now I'm just a phony
Remembering the girl
leaves me down and lonely

Send it in a letter
Make yourself feel better

Chorus:
But it's not so bad
You're only the best I ever had
You don't need me back
You're just the best I ever had

And it may take some time to
patch me up inside
But I can't take it so I
run away and hide
And I may find in time that
you were always right
You're always right

So you sailed away
into a grey sky morning
Now I'm here to stay
love can be so boring

What was it you wanted?
Could it be I'm haunted?

Chorus:
But it's not so bad
You're only the best I ever had
I don't want you back
You're just the best I ever had

The best I ever had
Best I ever...

Já chorei muitas vezes ao ouvir esta musica.Muitas vezes por outrem, outras por mim, e outras por coisa nenhuma.Já a dediquei a alguem não sei se foi a pessoa certa ou errada na altura era a certa e por isso não me arrependo.Hoje dedico-a a todos os que passaram pela minha vida.Porque para o mal e para o bem foram todas as pessoas que passaram por mim que fizeram de mim o que hoje sou, mais uma vez para o bem ou para o mal.
Muito obrigado a todos...Eu hoje estou para o lamexas.Peço imensa desculpa.

Desculpem não encontrei o video oficial.Mas este também não é mau de todoooo.aiiiiiiiiiii.


Bridget Jones

Um comentário:

Anônimo disse...

Se essa Drª Tancredi tivesse a sorte de ter um tipo como eu nas mãos, passava o dia a dizer o que eu era a melhor coisa que já lhe tinha acontecido lollol

Mas pronto, não se pode ter tudo, e ela não me tem a mim. :p

Beijoooo